Twilight in Bahasa Malaysia!!

 

Yes, it's true! For those of you who know friends who reads only BM novels, and want to introduce Twilight to them, you can now recommend Senjakala!


Novel terlaris New York Times kini telah diterjemahkan kepada Bahasa Malaysia.


"Tiga perkara yang aku pasti: Pertama, Edward sebenarnya pontianak, Kedua, sebahagian daripada dirinya - dan aku tidak tahu betapa kuatnya sebahagian itu - yang dahagakan darahku. Dan ketiga, aku sungguh-sungguh mencintainya"


There's also Cinta Baru a.k.a. New Moon (posted about this before...)


Buku kedua dalam saga Twilight: New Moon kini diterjemahkan kepada Bahasa Malaysia.


"Aku tahu yang kami berdua benar-benar dalam bahaya. Meskipun begitu, aku masih merasa tenang dan selamat. Merasa sempurna. Jantungku berdegup kencang. Nadiku sekali lagi berdenyut pantas dan hangat, dan dadaku penuh dengan keharuman aroma kulitnya. Kelukaan dahulu seolah-olah telah tiada. Aku sihat - bukan sembuh daripada luka, tetapi seolah-olah luka itu memang sedia tiada sejak mula"


Go check them out at your local bookstores (I found them at MPH).

Comments

Popular posts from this blog

Elizabeth Reaser in 'The Haunting of Hill House'

Twilight stars: Most Wanted, Most Beautiful, and Most Desirable

The Daily Beast Interviews Catherine Hardwicke